Ofte stillede spørgsmål

Hvis jeg køber et produkt med initialer, kan jeg så bytte det?
Nej desværre kan personliggjorte produkter ikke byttes.

Hvis jeg ønsker flere bogstaver end det viste på et produkt, er det så muligt?
Ja – på nogle produkter. Afhængigt af hvilken produkt det er. Skriv derfor en mail til hello@nomadcph.com – så finder vi en løsning. Det koster ikke ekstra.

Jeg er i tvivl om størrelsen eller kvaliteten. Kan jeg købe uden initialer og efterfølgende få sat initialer på?
Ja, det kan vi altid finde ud af. Det koster ikke ekstra, at få tilføjet efterfølgende.
Så hvis du har købt produkt og efterfølgende vil have initialer på, så skriv en mail til hello@nomadcph.com

Jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet og modtager ikke rabatkoden på mail?
Måske mailen er endt i spam. Hvis ikke, så send os en mail og vi sender koden manuelt til dig.

Jeg oplever tekniske problemer med at gennemføre min ordre?
Hvis du oplever nogen form for problemer med hjemmesiden, så skriv eller ring endelig til os, så vi kan hjælpe.

Tager ordren længere tid hvis der skal initialer på?
Nej – vi garanterer altid levering indenfor 2-4 arbejdsdage.

Jeg skal bruge en gave med initialer indenfor meget kort tid, kan det nås?
Skriv eller ring, så finder vi ud af det.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?
Ja det kan du godt. Du vælger bare ”afhenter selv” under leveringsmetoder.
Så kontakter vi dig, når vi modtager ordren for at aftale nærmere.